S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 33,00 €
skladom
naša cena 219,00 €
skladom

TOVAR V AKCII


» Obchodné podmienky

Obchodné podmienky
pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu www.bazenynadzemne.sk
Článok 1
Všeobecné ustanovenie
Prevádzkovateľom e-shopu je SUPER BAZÉNY s.r.o.
so sídlom:Malobielska 26,Veľký Biel 900 24
IČO: 47133805, DIČ: 2023767185( ďalej len ,, predávajúci,, alebo ,,obchodník,, ).
Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.bazenynadzemne.sk môžu uskutočniť fyzické i
právnické osoby ( ďalej len ,, kupujúci,,).
Kupujúcim môže byť spotrebiteľ alebo iný obchodník.
Práva podľa Zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa sa vzťahujú len na kúpne zmluvy
uzatvorené medzi obchodníkom a spotrebiteľom.
• spotrebiteľom je FO, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci svojej
podnikateľskej činnosti alebo povolania
• obchodníkom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svoje podnikateľskej
činnosti alebo povolania
Dohľad vykonáva SOI Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor výkonu dozoru
tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170
http://www.soi.sk
Článok 2
Postup pri objednávaní
Kupujúci si môže cez e-shop objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „PRIDAJ DO
KOŠÍKA“. Po vybratí tovaru vložením do košíka kliknutím na ikonu „ZOBRAZIŤ KOŠÍK“ možno
uskutočniť objednávku kliknutím na „POKRAČOVAŤ NA OBJEDNÁVKU“. Následne kupujúci vyplní
objednávkový formulár a odošle ho kliknutím na ikonu „ODOSLAŤ“. Po vytvorení objednávky bude táto
zaregistrovaná v systéme o čom bude kupujúci informovaný e-mailovým oznámením alebo SMS o prijatí
objednávky. Okamihom prijatia oznámenia do mailovej schránky kupujúceho o prijatí objednávky sa
objednávka považuje za doručenú.
Článok 3
Cenové a platobné podmienky
Slovenskou
Všetky ceny tovarov sú konečné, vrátane 23 % DPH. Sme platiteľmi DPH. Tovar posielame len na
dobierku kurierom sps a sds
Obchodné
podmienky sps a sds 

SDS | Dokumenty na stiahnutie

Obchodné podmienky - Slovak Parcel Service

Článok 4
Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru
 Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní od odoslania objednávky, ak sa
s kupujúcim nedohodol inak alebo nebola dohodnutá lehota, ktorá je pre kupujúceho mimoriadne
dôležitá.
 Ak tovar nie je fyzicky na sklade a dodanie by trvalo viac ako 30 dní, alebo viac ako by bola dohodnutá
lehota, predávajúci o tomto informuje kupujúceho a tento má právo od objednávky odstúpiť.
 Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu bez zbytočného odkladu všetko, čo od neho na
základe zmluvy dostal.
 K cene tovaru účtujeme poplatok za prepravu ( tzn. poštovné, poplatok za dobierku a náklady súvisiace s
odoslaním zásielky ) v sume 6€ .
 Vlastnícke právo k predanej veci a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci
prechádza na kupujúceho okamihom dodania.
Článok 5
Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy pri nákupe cez e-shop
Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy sa vzťahuje len na spotrebiteľské zmluvy uzatvorené medzi
obchodníkom a spotrebiteľom.
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
UZAVRETEJ NA DIAĽKU
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba
okrem dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto
zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na
adrese:SUPER BAZÉNY s.r.o.
so sídlom:Malobielska 26,Veľký Biel 900 24 .
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo
zaslali, jeho použitie však nie je povinné.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od
zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy,
vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný
druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o
odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej
platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších
poplatkov.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným
spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Článok 6
Reklamačné podmienky
 Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať,
ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V
takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.
 Záručná doba tovaru je 24 mesiacov.
 Ak má tovar vady musí na ne kupujúci upozorniť do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do
uplynutia záručnej doby.
 Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže
zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom
odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na
hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia
vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.
 Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si
vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, vrátane okolností uvedených vyššie.
 Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne,
na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na
ktorý kupujúci vec požadoval.
 Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu alebo inej osobe
oznámenej predávajúcim. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.
 Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo
obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak.
 Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže
predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom
predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci.
Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní
nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z
výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci.
Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak
predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci
účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na
jej predaj.
 Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez
poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty ak:
predávajúci vec neopravil ani nevymenil, ----
predávajúci odmietol odstrániť vadu
vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej
zmluvy, alebo
predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez
spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.
 Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy sa
zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od
kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu. Zľava z kúpnej
ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez
vád.
 Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je
vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady a že vada je
zanedbateľná, nesie predávajúci.
 Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo
vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať
záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
 Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho.
Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred
tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť
odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.
 Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia
veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý
okamih nastane skôr.
 Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom,
aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.
Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.
 Predávajúci nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné
užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.
 Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu.
Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou,
autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže
vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
 Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie ( listom, telefonicky alebo
mailom ) a je povinný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o zakúpení tovaru doručiť alebo
sprístupniť predávajúcemu.

Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí
vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota
oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia
lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.
Článok 7
Reklamácia tovaru zakúpeného do 30.6.2024
Podľa § 879x Občianskeho zákonníka pri tovaroch zakúpených do 30.6.2024 a uplatnení nárokov z vád
platia podmienky podľa Zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa v znení účinnom do 30.6.2024
Článok 8
Ochrana osobných údajov
Predávajúci sa pri spracúvaní osobných údajov riadi Zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných
údajov. Osobné údaje sú spracúvané len za účelom vyhotovenia faktúry a dodania tovaru a sú chránené
v zmysle zákona.
Dohľad vykonáva SOISlovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor výkonu dozoru
tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170
http://www.soi.sk
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov :
 Podľa Zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov účinného od 1.1.2016 sú
orgánmi alternatívneho riešenia sporov zo zákona Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre
reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia.
 Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom
vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že
obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.
 Obchodník informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia
sporov, ak obchodník odpovedal zamietavo na žiadosť.
 Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu
alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu
neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
 Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd
tým nie je dotknutá.
 Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, právo
voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Na ustanovenia zmluvy, ktoré zaväzujú spotrebiteľa
podať návrh na vopred určený subjekt alternatívneho riešenia sporov, sa neprihliada.
 K návrhu spotrebiteľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené
v návrhu. Ak ide o spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady, spotrebiteľ môže už v návrhu uviesť
svoj súhlas so zabezpečením vyjadrenia odborne spôsobilej osoby.
 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, ak pravidlá
alternatívneho riešenia sporov subjektu alternatívneho riešenia sporov neustanovujú inak. Na podanie
návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor je dostupný na webovom sídle ministerstva a
každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU
(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)– Komu [Obchodník doplní svoje obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a e-mailovú
adresu]: ..............– Týmto oznamujem/oznamujeme* , že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí
tohto produktu: .............. – Dátum objednania/dátum prijatia* ..............– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............– Dátum ..............
* Nehodiace sa prečiarknite.
Obchodné podmienky sú platné od 1.7.202

Y2EyMj